![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124031505<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Круглик О.П. Особливості розуміння художніх оповідань слабочуючими учнями 5-7 класів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.П. Круглик ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.Вперше виявлено резервні педагогічні можливості з підвищення у слабочуючих дітей рівня розуміння художніх оповідань. Виявлено педагогічні чинники, що безпосередньо визначають рівень розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань, які полягають у двох взаємозалежних структурних складових, зокрема: конструкції та художньої складової тексту художнього оповідання та рівня адекватності його відтворення. Одержано нові дані про особливості розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань. Виокремлено шість рівнів розуміння. Експериментально доведено пряму залежність рівня розуміння художнього оповідання від його структури, яка відображена у встановленій типології творів. З'ясовано, що у структурі художнього оповідання доцільно враховувати додаткову "основну" (або "перехідну") структуру тексту. Запропоновано навчальні технології підвищення рівня розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.3 + Шифр НБУВ: РА353112
Рубрики:
|
|
|