Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124031532<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кузнецова І.О. 
Особливості складання маркетингової програми для хлібоприймальних підприємств : Автореф.дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.О. Кузнецова ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2001. — 19 с. — укp.

Висвітлено методологічні та прикладні проблеми складання маркетингової програми на хлібоприймальних підприємствах (ХПП), основи поточного планування. Проаналізовано сучасний стан підприємств та особливості конкуренції у галузі хлібопродуктів. Досліджено еластичність попиту на послуги ХПП та переважно ціновий характер конкуренції. Розглянуто особливості ринку промислових послуг хлібоприймальних підприємств. Розроблено структуру маркетингової програми, склад її планових показників та етапи складання. Обгрунтовано необхідність взаємозв'язку маркетингової програми з фінансовим плануванням. Удосконалено структуру фінансового плану для ХПП. Особливу увагу приділено обгрунтуванню методичних підходів до розрахунку планових показників. Охарактеризовано моделі планових форм для практичного застосування.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.6-211.1
Шифр НБУВ: РА314471 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського