| Коробейнікова Л.Г. Особливості фізичного розвитку та формування психофізіологічних функцій у дітей молодшого шкільного віку в умовах різних форм навчання : Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Л.Г. Коробейнікова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 19 с. — укp.Встановлено, що особливість фізичного розвитку та формування психофізіологічних та нейродинамічних функцій у дітей молодшого шкільного віку проявляється в поступовому залученні нових елементів функціональної системи організму, яка відповідає за процес навчання. Показано, що зростання обсягу шкільного навантаження в дітей-ліцеїстів молодшого віку сприє формуванню психофізіологічних функцій: уваги, асоціативного мислення та працездатності головного мозку. Виявлено, що показники фізичного розвитку в дітей-ліцеїстів нижчі, ніж у школярів, які навчаються за звичайною програмою. Відзначено, що навантаження навчанням призводить до стомлення дітей молодшого шкільного віку, яке може впливати на ефективність психофізіологічних нейродинамічних функцій. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31 + Ч421.354 Шифр НБУВ: РА320244 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|