Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124032162<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Наумова В.С. 
Оцінка ефективності стратегії міжнародного маркетингу підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.С. Наумова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні особливості та сучасні тенденції розвитку маркетингу в світі за умов глобалізованого ринку. Визначено поняття ефективності стратегії міжнародного маркетингу, виявлено найтиповіші показники та фактори ефективності стратегії даного маркетингу. Узагальнено теоретико-методологічні підходи стосовно оцінки ефективності зазначеної стратегії. Досліджено вплив сукупності визначальних факторів на ефективність стратегії міжнародного маркетингу. Розроблено методологічні рекомендації щодо комплексної системи оцінки ефективності стратегії міжнародного маркетингу. Охарактеризовано специфіку українського ринку та її вплив на стратегію маркетингу вітчизняних і зарубіжних підприємств. Розкрито особливості оцінки ефективності маркетингової стратегії зазначених підприємств, що працюють на українському ринку.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА317705 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського