Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124032998<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Зварич І.М. 
Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Зварич ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано історико-педагогічні детермінанти оцінювання якості освіти. Визначено педагогічні принципи оцінювання якісного рівня знань студентів у вищих навчальних закладах США. Здійснено аналіз педагогічних підходів до стандартизованого оцінювання знань студентів. Виявлено його особливості за умов практично-навчальних ситуацій. Розроблено рекомендації щодо оцінювання знань студентів в українських навчальних закладах. Проаналізовано концептуальні засади стандартизації оцінювання, які передбачають врахування факторів, а саме: ідеальної освіченості особи; запитів ринку праці; вакансій; нормального розподілу; компенсаторної квоти; досяжного рівня; індивідуального поступу, обгрунтованої комбінації, неточного інтуїтивного підходу. На підставі порівняльно-педагогічного аналізу встановлено важливу роль підходів до стандартизації процесу оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах, що забезпечують об'єктивність, науковість, обгрунтованість і переконливість діагностики якісних показників професійної підготовки студентів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА355116


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського