| Гришкова Р.О. Педагогічні засади формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей у процесі фахової підготовки : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Р.О. Гришкова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 36 с. — укp.Запропоновано практичні рекомендації стосовно розв'язання проблеми формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей у процесі фахової підготовки у ВНЗ. З використанням системно-культурологічного підходу обгрунтовано науково-методичну систему, виявлено й експериментально перевірено педагогічні засади її функціонування, а саме: культурологічний підхід до навчання іноземної мови (соціокультурний аспект), інноваційне навчання, компаративну технологію, міжпредметну координацію у навчанні іноземної мови та фахових дисциплін, самоосвіту та саморозвиток студента як суб'єкта навчальної діяльності. Уточнено дефініцію "іншомовна соціокультурна компетенція" та введено поняття "компаративна технологія", "соціокультурна пам'ять". Розроблено модель формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Доведено взаємозв'язок даної підготовки студентів і сформованості їх іншомовної соціокультурної компетенції. Удосконалено технологію її формування. Визначено механізм реалізації міжпредметної координації у навчанні іноземної мови та фахових дисциплін. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Шифр НБУВ: РА354506
Рубрики:
|