| Бондар М.М. Педагогічні умови розвивального навчання майбутніх аграрників у процесі вивчення загальноінженерних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.М. Бондар ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.Проаналізовано результати психолого-педагогічних досліджень з проблеми розвивального навчання, а також сучасний стан методики навчання загальноінженерних дисциплін у вищих аграрних навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Визначено та науково обгрунтовано об'єктивні та суб'єктивні дидактичні умови розвитку навчально-пізнавальної діяльності і спеціальних умінь студентів. Розроблено методику розвивального навчання загальноінженерних дисциплін на засадах формування творчого технічного мислення майбутніх аграрників у системі організаційних форм навчання з використанням проблемних, ігрових, евристично-діалогічних способів навчальної роботи. Уточнено критерії (змістово-результативний, операційний, мотиваційно-динамічний) та розроблено рівні сформованості навчально-пізнавальної діяльності студентів у перебігу вивчення загальноінженерних дисциплін (репродуктивний, перехідний, творчий). На підставі результатів експериментальних досліджень підтверджено ефективність методичної системи розвивального навчання, зокрема, установлено підвищення якості засвоєння навчального матеріалу, зменшення витрат часу, а також розвиток мотиваційно-цільових і пізнавальних структур системи навчально-пізнавальної діяльності студентів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: П07 р(4УКР)3-2 + Шифр НБУВ: РА352050
Рубрики:
Географічні рубрики:
|