Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124033129<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Бондар М.М. 
Педагогічні умови розвивального навчання майбутніх аграрників у процесі вивчення загальноінженерних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.М. Бондар ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано результати психолого-педагогічних досліджень з проблеми розвивального навчання, а також сучасний стан методики навчання загальноінженерних дисциплін у вищих аграрних навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Визначено та науково обгрунтовано об'єктивні та суб'єктивні дидактичні умови розвитку навчально-пізнавальної діяльності і спеціальних умінь студентів. Розроблено методику розвивального навчання загальноінженерних дисциплін на засадах формування творчого технічного мислення майбутніх аграрників у системі організаційних форм навчання з використанням проблемних, ігрових, евристично-діалогічних способів навчальної роботи. Уточнено критерії (змістово-результативний, операційний, мотиваційно-динамічний) та розроблено рівні сформованості навчально-пізнавальної діяльності студентів у перебігу вивчення загальноінженерних дисциплін (репродуктивний, перехідний, творчий). На підставі результатів експериментальних досліджень підтверджено ефективність методичної системи розвивального навчання, зокрема, установлено підвищення якості засвоєння навчального матеріалу, зменшення витрат часу, а також розвиток мотиваційно-цільових і пізнавальних структур системи навчально-пізнавальної діяльності студентів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: П07 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА352050


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського