Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124033707<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шевченко О.І. 
Підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода кар'єрних самоскидів великої вантажопідйомності : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.І. Шевченко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання підвищення енергетичної ефективності тягового електропривода (ТЕП) великовантажних автосамоскидів з автономною електроенергетичною установкою шляхом використання енергії гальмування за умов глибоких кар'єрів на прикладі автосамоскидів типу БелАЗ-7509. Проаналізовано роботу електромеханічного устаткування великовантажних кар'єрних самоскидів (ВКС), встановлено, що його низька ефективність обумовлена нераціональним використанням енергії, яку виробляють тягові електричні двигуни (ТЕД) у генераторному режимі роботи. Доведено, що підвищення ефективності роботи ТЕП досягається шляхом застосування рекуперативного гальмування (РГ) як основного способу електричного гальмування (ЕГ) - в результаті зменшення використання дизельного палива і збільшення продуктивності системи охолодження ТЕД. Виявлено, що потужність рекуперації повинна бути обмеженою з урахуванням забезпечення технічних умов експлуатації дизельного двигуна (ДД). Встановлено аналітичну залежність між зменшенням витрат палива в технологічному циклі та технологічними параметрами експлуатації ВКС за умови рекуперації енергії гальмування. Визначено умови максимальної економії палива в технологічному циклі ВКС.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.3-048.2 +
Шифр НБУВ: РА328774


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського