Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124033847<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Савченко В.І. 
Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.І. Савченко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено питання розробки теоретичних основ і практичних рекомендацій щодо вдосконалювання механізму оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств за умов перехідної економіки. Розроблено методику оцінки конкурентних позицій підприємств-виробників вапна та крейди; набула подальшого розвитку маркетингова стратегія в сфері ціноутворення. Запропоновано класифікацію ринків збуту для підприємств будівельних матеріалів, необхідну під час проведення маркетингових досліджень з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності. Надано рекомендації та висвітлено систему показників, алгоритм оцінки ефективності окремих заходів і маркетингової діяльності підприємств у цілому.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА312203 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського