![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124033847<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Савченко В.І. Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.І. Савченко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 18 с. — укp.Досліджено питання розробки теоретичних основ і практичних рекомендацій щодо вдосконалювання механізму оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств за умов перехідної економіки. Розроблено методику оцінки конкурентних позицій підприємств-виробників вапна та крейди; набула подальшого розвитку маркетингова стратегія в сфері ціноутворення. Запропоновано класифікацію ринків збуту для підприємств будівельних матеріалів, необхідну під час проведення маркетингових досліджень з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності. Надано рекомендації та висвітлено систему показників, алгоритм оцінки ефективності окремих заходів і маркетингової діяльності підприємств у цілому. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1 Шифр НБУВ: РА312203 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|