| Черненко С.М. Підвищення стійкості колісного керуючого модуля проти коливань, викликаних гідравлічним підсилювачем кермового керування автомобіля : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / С.М. Черненко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 19 с. — укp.Розроблено математичну модель коливань керованого колеса, викликаних гідравлічним підсилювачем кермового керування, на основі використання диференціальних рівнянь, одержаних під час розділення періоду коливань на чотири фази. Вперше сформульовано умови, виконання яких забезпечує коливання керованих коліс, викликаних гідравлічним підсилювачем. Запропоновано у математичній моделі фактичний тиск у порожнинах гідравлічного циліндра замінити умовними пружинами з постійними жорсткостями. Розкрито механізм підведення енергії до коливальної системи від насоса гідропідсилювача. Проведено комплексне дослідження вагового стабілізувального моменту методами класичної механіки, аналітичної геометрії та з використанням закону збереження енергії, одержано залежності щодо його визначення, експериментально підтверджені на еластичній шині та жорсткому фальш-колесі. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: О33-014 + Шифр НБУВ: РА339888
Рубрики:
|