![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124034398<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до діагностичної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Мельник ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с.: рис. — укp.Розглянуто шляхи, засоби та психолого-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до діагностичної діяльності (ДД) в цілісному педагогічному процесі педучилища. Встановлено, що ДД є необхідною умовою особистісно орієнтованого навчання та виховання. Визначено протиріччя між визнанням значимості ДД та відсутністю системи роботи з її формування. Експериментально перевірено ефективність системно-цільового алгоритму поетапної підготовки учителів початкових класів. Розглянуто психолого-педагогічні умови педагогічного керівництва даним процесом на підставі його науково-методичного та нормативного забезпечення. Розкрито особливості формування мотиваційного, змістового та операційного компонентів ДД у навчальному процесі, системі виховної роботи. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 Шифр НБУВ: РА321303
Рубрики:
|
|
|