| Ковальчук О.В. Планування та організування маркетингової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Ковальчук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 21 с. — укp.Досліджено науково-методологічні засади планування й організації маркетингової діяльності підприємства. На підставі узагальнення літературних джерел і вивчення результатів господарської практичної діяльності розкрито економічний зміст поняття маркетингу, описано його види, зокрема, ресурсний маркетинг (РМ), маркетинг з помірним і високим рівнем державного регулювання. Висвітлено методологічні засади розробки інтегрованого плану маркетингу та формування маркетингових служб у зв'язку з включенням до системи маркетингової діяльності підсистеми РМ. Запропоновано методичні рекомендації з формування та реалізації інтеграційних зв'язків у бурякоцукровому комплексі, розроблено методичні положення з оцінювання конкурентних переваг цукрових заводів (ЦЗ) на ринках заготівлі цукрових буряків. Визначено заходи, спрямовані на активізацію експорту продукції ЦЗ України. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-23 + Шифр НБУВ: РА342896
Рубрики:
Географічні рубрики:
|