Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124034746<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Щерба О.І. 
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.І. Щерба ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Здійснено аналіз мотиваційних теорій особистості. Проаналізовано зовнішні та внутрішні чинники впливу на поведінку споживачів. Розглянуто сегментацію споживання та типи споживачів за різними критеріями. Проаналізовано їх сприймання та ставлення до реклами та її вплив на поведінку споживачів. Відзначено щодо неадаптованості західної реклами до українських реалій і показано необхідність вивчення регіональних відмінностей споживачів. Розглянуто особливості символів та гендерного аспекту, відображених у національному рекламному продукті. Наголошено на важливості формування споживчої культури в Україні.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.21 + С5*676 + С5*122.6 +
Шифр НБУВ: РА349713


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського