![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124035125<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Дугельний В.М. Покращення показників курсової стійкості легкового автомобіля з урахуванням силової неоднорідності його шин : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.М. Дугельний ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.Складено та розв'язано диференціальні рівняння руху автомобіля з урахуванням силової неоднорідності пневматичних шин, що дозволило визначити оптимальні значення крутильної жорсткості керованого колісного модуля. Визначено умови небезпечно-безпечної втрати стійкості прямолінійного руху моделі автомобіля у керуючим колісним модулем, для якого взаємодію коліс з опорною поверхнею у бічному напрямку описано нелінійною гіпотезою відведення. Показано, що за умов бічної втрати стійкості прямолінійного руху автомобіль з надлишковою повороткістю переходить до стійкого кругового режиму досить великого радіуса. Зазначено, що порушення умови безпечної втрати стійкості призводить до необмеженого росту бічної складової швидкості центра мас і спіралевидного руху автомобіля у площині дороги. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 + Шифр НБУВ: РА341738
Рубрики:
|
|
|