![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124035232<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Стельмащук В.В. Поліпшення показників керованості та стійкості триланкових автопоїздів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.В. Стельмащук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 18 с. — укp.Розроблено математичну модель триланкового автопоїзда з модульними веденими ланками, що складаються з платформи і тривісного візка, з використанням яких здійснено теоретичні дослідження з метою оцінки керованості та стійкості руху автотранспортних засобів АТЗ з різним ступенем ідеалізації моделі та властивостей коліс (урахування нелінійної гіпотези відведення). Вивчено та здійснено порівняльну оцінку рівня керованості та стійкості руху триланкових автопоїздів різного складу та конструкції за діючими і запропонованими характеристиками і показниками. Кількісно оцінено вплив різних експулатаційних і конструктивних параметрів на керованість і стійкість руху триланкового автопоїзда, визначено оптимальні значення цих параметрів і раціональний склад триланкових автопоїздів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014 + Шифр НБУВ: РА338213
Рубрики:
|
|
|