Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124035360<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Луценко К.В. 
Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / К.В. Луценко ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2006. — 18 с. — укp.

Проведено комплексне вивчення існуючих теоретичних концепцій і форм практичної реалізації феномену політичної реклами в контексті комунікативного та маркетингового підходів. Сформовано понятійно-категоріальний апарат дослідження політичної реклами та інших комунікативних технологій. Проаналізовано та класифіковано концептуально-теоретичні підходи щодо обгрунтування значення політичних комунікацій та ролі ЗМІ у політичних процесах. Всебічно досліджено феномен політичного іміджу як базового засобу рекламної кампанії. Розроблено практичні рекомендації щодо формування іміджу політика та політичної партії. На прикладі виборчих кампаній в Україні визначено особливості політичного рекламування на телебаченні, радіо, у пресі та засобами Інтернет.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф018 +
Шифр НБУВ: РА342652


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського