Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124035361<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шовкун І.В. 
Політична реклама як комунікативний процес : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / І.В. Шовкун ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — К., 2004. — 17 с. — укp.

Досліджено структуру, функції, типологічні форми політичної реклами, її інтегральну роль у системі масових політичних комунікацій. Доведено, що в політичній рекламі в концентрованому вигляді оприлюднюється ідеологічна платформа певних політичних сил, що сприяє проникненню у суспільну свідомість уявлень про їх характер і цілі, формуванню чітких електоральних настанов. Таке проникнення відбувається на рівні раціональних і емоційних засобів дії на аудиторію, впливаючи на усвідомлені та неусвідомлені реакції індивідів. Запропоновано підходи до політичної реклами як до частини комунікативного комплексу політичного маркетингу. Наведено класифікацію іміджів політиків. Проаналізовано форми політичної реклами та розглянуто спектр вербальних методик впливу на електорат.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф043 +
Шифр НБУВ: РА331907


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського