Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124035919<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сардак С.Е. Потенціал маркетингу в удосконаленні механізму господарювання промислових підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / С.Е. Сардак ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 16 с. — укp.Висвітлено питання щодо вдосконалення механізму господарювання промислових підприємств шляхом задіяння потенціалу маркетингу. На основі теоретичних і практичних засад розвитку суб'єктів економічних відносин запропоновано заходи щодо формулювання концептуальних основ використання маркетингу у разі створення нових, а також на функціонуючих промислових підприємствах за сучасних умов розвитку української економіки. Проаналізовано заходи щодо впровадження доцільних форм застосування маркетингу. Вдосконалено методичні засади інформаційного забезпечення підприємства та визначення ємності товарного ринку. Розглянуто заходи підвищення ефективності економічної діяльності промислових підприємств шляхом управління маркетинговою діяльністю підприємства та державним регулюванням розвитку товарних ринків на прикладі харчової промисловості. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 + Шифр НБУВ: РА339033
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|