| Соколова І.В. Прагматико-комунікативні характеристики категорії повтору в текстах-анонсах : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.В. Соколова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 19 с. — укp.Досліджено прагматико-комунікативні характеристики категорій повтору в текстах-анонсах. Визначено статус текстів-анонсів (ТА) у парадигмі інформаційно-рекламних текстів. Проаналізовано загальні та індивідуальні текстові категорії та статус повторів у процесі їх використання, а також у процесі реалізації інформативної та рекламної функцій ТА англомовних публікацій. Внаслідок комплексного аналізу феномену рекурентності в ТА надано визначення повтору з урахуванням психологічного, лінгвістичного та прагматико-комунікативного аспектів. Запропоновано узагальнену класифікацію структурно-семантичних видів повтору, зважаючи на імпліцитні та експліцитні повтори. Вивчено функціонування повтору на текстовому рівні, розроблено класифікацію повторів за їх функціональним навантаженням. Наведено концептуальну модель ТА з урахуванням рекурентної представленості концептів. Експериментально доведно, що частотність, варіативність і дистрибуція повторів за комунікативними блоками визначається прагматико-комунікативною настановою ТА на спонукання реципієнта до звернення до первинного тексту, а також те, що повтори мають вплив на реалізацію прагматико-комунікативної настанови. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70 Шифр НБУВ: РА319151 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|