| Кравцова Т.О. Проблема вивчення дитини в реформаторській педагогіці кінця XIX - початку ХХ століття : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.О. Кравцова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.Розвинуто теоретичні засади, витоки, концептуальні особливості та загальні підходи до вивчення дитини педагогами різних напрямків світової реформаторської педагогіки, а саме: педагогіки дії, експериментальної педагогіки, педології, а також у спадщині М.Монтессорі, Р.Штайнера, Д.Дьюї. Визначено зазначені підходи, запропоновані вітчизняними педагогами-реформаторами С.Ананьїна, В.Бехтерєва, П.Блонського, О.Залужного, П.Каптерєва, П.Лесгафта, В.Протопопова, О.Попова, І.Сікорського, І.Соколянського, Я.Чепіги. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)52 + Ч33(4УКР)52 + Шифр НБУВ: РА355120
Рубрики:
Географічні рубрики:
|