| Бєлова С.А. Проблема гуманізації шкільного навчання у спадщині Бременської педагогічної школи на початку ХХ століття : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.А. Бєлова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 20 с. — укp.Досліджено шляхи гуманізації освітнього процесу в педагогічній системі Бременських шкіл (наукові праці Л.Гурліта, Г.Шарельмана, Ф.Гансберга). З'ясовано суспільні та соціокультурні передумови виникнення реформаторського руху наприкінці XIX - початку XX ст. і специфіку німецької реформаторської педагогіки. Визначено, що релевантними ознаками Бременської педагогічної школи як системи є: утвердження ціннісного ставлення до дитини, гуманізація змісту освіти, форм і методів навчально-виховного процесу. Досліджено новаторські форми освітньої діяльності в Бременських експериментальних школах: організацію виховного простору школи, заснованого на ідеях общинності, гуманних стосунках вихователів і вихованців. Проаналізовано зміст педагогіки співробітництва, концепцію особистості вчителя, новаторську дидактичну систему педагогів-реформаторів, визначено прогностичне значення діяльності Бременських педагогів для гуманізації сучасної школи. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ВЕЛ)6 + Шифр НБУВ: РА330003
Рубрики:
Географічні рубрики:
|