Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124037652<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Замашкіна О.Д. 
Проблеми розвивального навчання молодших школярів в українській педагогічній науці (60 - 90 рр. ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Д. Замашкіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше здійснено комплексний історико-педагогічний аналіз дослідження проблеми розвивального навчання молодших школярів у 1969 - 1990-х рр. Вивчено еволюцію відомих вітчизняних авторських систем розвивального навчання; загальнорозвивальної системи початкового навчання за концепцією Л.В.Занкова, діяльнісного підходу до формування повноцінної навчальної діяльності молодших школярів за концепцією Д.Б.Ельконіна - В.В.Давидова; цілісної системи розвитку молодших школярів у педагогічному доробку В.О.Сухомлинського. На підставі вивчення наукових джерел проведено порівняльний аналіз авторських систем розвивального навчання. Визначено тенденції та результати наукових досліджень української дидактичної школи у 1970 - 1980-х рр. (умов і методик формування загальнонавчальних умінь і навичок; особливості формування пізнавальних інтересів, творчих здібностей молодших школярів у діяльності різних видів) та 1990-х рр. (взаємозв'язок ідей розвивального навчання з інтеграцією та варіативністю, особистісно орієнтованими методиками навчання). Зроблено висновок про взаємозв'язок цих досліджень з процесами реформування української початкової школи: переходом від 4-річної до 3-річної у 1970-х рр., підготовкою та поступовим переходом до навчання дітей 6-річного віку усередині 1980-х рр. Розвинуто психологічний і дидактичний аспекти суті поняття "розвивальне навчання", з використанням порівняльно-зіставного методу визначено інваріантні ознаки цього феномену. Проаналізовано історико-педагогічні умови, за яких відбувалось дослідження проблеми протягом 1990-х рр. Висвітлено вплив розвивального навчання на педагогічну практику 1990-х рр, процес підручникотворення для нової 4-річної школи.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА336295


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського