Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124038077<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Ліпич Л.Г. 
Прогнозування розвитку ринку товарів підприємства на засадах вивчення споживчої поведінки покупців : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Л.Г. Ліпич ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Т., 2004. — 38 с.: рис., табл. — укp.

Запропоновано теоретичні та методичні засади статистично-поведінкової моделі визначення потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах, що базується на проведенні сегментації ринку споживачів на стійкі групи домашніх господарств у просторі типології споживання та типу поведінки споживачів і визначенні на цій основі величини незадоволених потреб всередині утворених груп. Удосконалено методику проведення сегментації ринку споживачів у багатовимірному просторі ознак за типологією споживання та типом їх поведінки, обгрунтовано порядок розрахунку величини незадоволених потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах. Розроблено сценарій розвитку споживчої поведінки населення на середньострокову перспективу та мережу оптимального розташування підприємств промисловості, що дає змогу знизити загальні витрати на постачання готової продукції. Установлено шляхи задоволення потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах, об'єм яких буде підставою для розробки стратегії маркетингової діяльності підприємств виробничої, торгової та сервісної інфраструктури.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-230.3 + У9(4УКР)421.0-361 +
Шифр НБУВ: РА329908


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського