| Богданова І.М. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів на основі застосування інноваційних технологій : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / І.М. Богданова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 38 с.: рис. — укp.Розкрито тенденції та закономірності розвитку нового міждисциплінарного напряму досліджень - педагогічної інноватики та його специфічного напряму - техноматики. Запропоновано модель оновлення професійно-педагогічної підготовки учителів як цілісну систему науково-методичного забезпечення, що складається із чотирьох компонентів: концептуального, структурно-змістового, технологічного та організаційно-дидактичного. Розглянуто три рівні інтеграційних процесів: технологічний, внутрішньопредметний, міждисциплінарний. Доведено, що реалізацію даної моделі забезпечує відповідна технологія оновлення професійно-педагогічної підготовки, яка передбачає моделювання досвіду, тобто опис того, що ми прагнемо досягти; апробацію моделі на практиці; процесуальний аналіз експерименту, його корекцію у ході роботи; перевірку моделі на практиці з урахуванням корекційних змін; підготовку рекомендацій для широкого впровадження. Встановлено, що провідним засобом досягнення передбачуваних результатів виступає інформаційно-модульна технологія, що представлена у вигляді комплексу інформаційної та модульної технологій навчання. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Шифр НБУВ: РА322823
Рубрики:
|