| Боделан О.Р. Психологічне забезпечення адаптації дітей шестирічного віку до навчальної діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Р. Боделан ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 19 с. — укp.Висвітлено питання психологічної адаптації дітей до школи. Здійснено аналіз експериментальних даних, який засвідчив, що особливості адаптації дітей до навчальної діяльності тісно пов'язані з розвитком пізнавальних процесів, комунікативних, мотиваційних та емоційно-вольових якостей учнів. Встановлено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дітей до навчальної діяльності обумовлений низьким рівнем розвитку у них пізнавальних процесів. Визначено, що процес адаптації детермінується зовнішніми та внутрішніми факторами. До перших належать психолого-педагогічні умови організації навчально-виховного процесу, до других - особливості психічного розвитку дітей. Запропоновано систему психологічної адаптації дітей до організованої навчальної діяльності, яка враховує індивідуальні особливості їх психічного розвитку та гуманістичні умови організації навчально-виховного процесу з залученням основних положень теорії емоційної регуляції навчальної діяльності. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч421.221 + Ю983.701 Шифр НБУВ: РА311675 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|