Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124039378<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Макарова Л.Г. Психологічні особливості сприймання музичних творів молодшими школярами : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Г. Макарова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.Досліджено психологічні особливості сприймання музичних творів молодшими школярами у процесі розвитку у них адекватного сприймання та переживання високохудожніх зразків музичного мистецтва. Проаналізовано структуру інформаційної функції просторових компонентів організації музичної мови (горизонталі, вертикалі, глибини), з'ясовано їх змістове значення для молодших школярів. На підставі результатів експериментальних досліджень показано, що саме ці просторові компоненти визначають вихідні моменти переживання та розуміння дитиною музичного образу. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що розвиток чуття просторових параметрів музичного твору корелює з рівнем розвитку музичних здібностей учнів. Це дозволяє здійснювати об'єктивне діагностування у них ступеня адекватності сприймання музики. З'ясовано, що рівень адекватності сприймання учнями музичних творів якісно змінюється внаслідок цілеспрямованого розвитку у них навичок просторового диференціювання музичного матеріалу. Виявлено критерії та рівні адекватності сприймання музики молодшими школярами. Експериментально доведено можливість формування адекватного сприймання музики з урахуванням психологічних особливостей. Розроблено завдання та методичні прийоми щодо розвитку у дітей навичок просторової диференціації музичного матеріалу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.544.3 + Ю983.402.1 + Шифр НБУВ: РА337238
Рубрики:
|
|
|