| Тимошенко В.М. Психологічні особливості формування мотивації досягнення майбутніх учителів (на матеріалі вивчення іноземної мови) : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Тимошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 21 с. — укp.Розкрито роль мотиву досягнення в контексті загальної мотивації оволодіння іноземною мовою, її роль у становленні особистості майбутнього вчителя. Виявлено психологічні особливості мотивації досягнення, її зв'язок з особистісними характеристиками, зокрема, самооцінкою, особистісною тривожністю. Визначено критерії діагностування рівнів її розвитку (співвідношення мотиву прагнення успіху та мотиву уникнення невдачі, висоту й адекватність рівнів самооцінки та особистісної тривожності). Обгрунтовано психолого-педагогічні умови, створено й апробовано систему роботи для формування мотивації досягнення в процесі вивчення іноземної мови. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю984.030.221.7 Шифр НБУВ: РА316838 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|