Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124039424<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Стовба Н.І. 
Психологічні складові проектування навчальної діяльності майбутніх педагогів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Стовба ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано напрями, функції, принципи, рівні, етапи, специфіку педагогічного проектування. З'ясовано, що проблема проектування навчальної діяльності є однією з найважливіших і найскладніших; у науці складається проектна парадигма, концептуальні засади якої становлять положення філософії, загальної методології проектування, позиції психології, педагогіки й інших наук, що вивчають передумови й умови розвитку освітніх систем; як самостійний напрям виокремлюється психолого-педагогічне проектування. Описано модель навчальної предметної області курсу вікової психології. Зауважено, що її складовими є тематична компонента, що вказує яку функцію виконують предметні знання у навчанні; операційна компонента, що визначає уміння студентів з дисципліни; семантична компонента, що виокремлює семантичний зміст; процедурна компонента, що передає порядок дій у процесі виконання навчальних завдань.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА351605


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського