| Стовба Н.І. Психологічні складові проектування навчальної діяльності майбутніх педагогів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Стовба ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 20 с. — укp.Проаналізовано напрями, функції, принципи, рівні, етапи, специфіку педагогічного проектування. З'ясовано, що проблема проектування навчальної діяльності є однією з найважливіших і найскладніших; у науці складається проектна парадигма, концептуальні засади якої становлять положення філософії, загальної методології проектування, позиції психології, педагогіки й інших наук, що вивчають передумови й умови розвитку освітніх систем; як самостійний напрям виокремлюється психолого-педагогічне проектування. Описано модель навчальної предметної області курсу вікової психології. Зауважено, що її складовими є тематична компонента, що вказує яку функцію виконують предметні знання у навчанні; операційна компонента, що визначає уміння студентів з дисципліни; семантична компонента, що виокремлює семантичний зміст; процедурна компонента, що передає порядок дій у процесі виконання навчальних завдань. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч489.511.203 + Шифр НБУВ: РА351605
Рубрики:
|