| Давидюк Н.М. Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Давидюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.Визначено, що для активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідне: формування змістовних мотивів навчально-пізнавальної діяльності та професійного самовизначення; використання сучасних концепцій навчання; надання навчальному матеріалу особистісного смислу, що викликає навчально-пізнавальний інтерес у студентів; створення психологічний умов та використання методів і прийомів навчання, які активізують навчальну та пізнавальну активність. Відзначено, що творча пізнавальна діяльність характеризується єдністю мотиваційних, інтелектуальних, процесуальних, емоційно-вольових процесів і формується в навчальному процесі, який є двостороннім і залежить від суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Визначено психологічні та теоретико-методологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.22 + Шифр НБУВ: РА325768
Рубрики:
|