| Хімчук Л.І. Психологічні умови формування технічного мислення в учнів 1-4 класів у позаурочній роботі : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.І. Хімчук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.На підставі теоретичного аналізу виявлено, що технічне мислення учнів початкових класів являє собою розумову діяльність, спрямовану на виконання різноманітних технічних завдань, створення нескладних моделей і макетів різних технічних об'єктів. Експериментально досліджено психологічні особливості прояву компонентів мисленнєвої діяльності учнів I - IV класів у процесі розв'язування технічних задач, а саме: мотиваційний, образний, понятійний, практичний, емоційно-вольовий. Розроблено й експериментально перевірено концептуальну модель формування технічного мислення даних учнів, яка передбачає наявність соціально-психологічних та індивідуально-психологічних умов його формування на базі актуалізації ролі освітнього та родинного середовища, а також застосування мотиваційного та творчого тренінгів з урахуванням вікових можливостей школярів. Обгрунтовано методичні рекомендації щодо впровадження мотиваційного та творчого тренінгу для формування технічного мислення учнів молодшого шкільного віку у позаурочній роботі. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.53-513 + Ю983.402.1 + Ч421.385.1 + Шифр НБУВ: РА351136
Рубрики:
|