| Козачук С.А. Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.А. Козачук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.Здійснено теоретичне узагальнення й експериментальне дослідження проблеми розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Визначено психологічні характеристики, структурні компоненти, вікові особливості прояву, критерії, види, типи, рівні розвитку, вікову динаміку, гендерні відмінності, механізми та психолого-педагогічні умови розвитку даної активності. Доведено, що розвиток пізнавальної активності учнів у процесі засвоєння іноземної мови здійснюється шляхом вдосконалення її структурних компонентів (змістовно-інформаційного, операційного, мотиваційного, цільового, емоційного, вольового, комунікативного, контрольно-оцінного) й оптимізації механізмів (самооцінки, саморегуляції, тривожності, учбової мотивації та рівня домагань) на базі принципів гуманістично орієнтованої освіти з застосуванням активних методів навчання. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.510.2 + Ч421.22 + Ю983.402.1 + Ш12-911 + Шифр НБУВ: РА335249
Рубрики:
|