| Запорожець О.П. Психофізіологічні функції і успішність навчання учнів молодшого шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням : Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / О.П. Запорожець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.Наведено дані щодо розвитку властивостей основних нервових процесів, сенсомоторної сфери, функції пам'яті та уваги дітей молодшого шкільного віку, які одержують додаткове розумове або фізичне навантаження. Показано, що у дітей, які займаються спортом, відбувається прогресивний розвиток психофізичних функцій. Виявлено, що додаткові фізичні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Проведено оцінку щільності зв'язку успішності навчання з досліджуваними психофізіологічними функціями. Встановлено, що учні з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються вищою успішністю навчання. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Р128.94-38 + Шифр НБУВ: РА339265
Рубрики:
|