| Писаренко В.В. Реалізація концепції соціально-етичного маркетингу в аграрній сфері (на матеріалах підприємств Полтавської області) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.В. Писаренко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2000. — 20 с. — укp.Досліджено проблеми маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі (АПК) України, зокрема, соціально-етичного маркетингу, розкрито резерви і шляхи його використання. Наведено результати досліджень і методичні підходи до виявлення резервів виробництва, удосконалення технологій, розробки шляхів впровадження соціально-етичного маркетингу підприємствами АПК. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1 Шифр НБУВ: РА310311 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|