| Мацєжинський В.Л. Реклама в пресі Польського Королівства і Східної Галичини (друга половина XIX - початок ХХ ст.) : Автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.02 / В.Л. Мацєжинський ; НАН України. Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича, Ін-т народознав. — Л., 2004. — 33 с. — укp.Досліджено розвиток реклами у пресі Королівства Польського та Східної Галичини другої половини XIX - початку XX ст., еволюцію її форм та вплив на неї періодики інших європейських держав та Америки. Розглянуто процес становлення та розвитку пресової реклами, визначено її статус у контексті економічного життя та соціальної структури Королівства Польського та Східної Галичини. Охарактеризовано форми реклами у пресі столичних осередків та у провінційних виданнях, участь у рекламному ринку представників окремих галузей економіки. Рекламну акцію у пресі розглянуто у контексті впливу на неї політичних, національних та релігійних чинників. З'ясовано функції та зміст реклами, наведено характеристику її замовників, визначено ідеологічні елементи у текстах рекламних оголошень. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.164 + Ч612.3(4/8) Шифр НБУВ: РА331021
Рубрики:
Географічні рубрики:
|