![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124040992<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Дубницький В.І. Ринкова трансформація промислового комплексу регіону : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.05 / В.І. Дубницький ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2008. — 36 с. — укp.На підставі аналізу базових підприємств старопромислових регіонів розвинуто теоретичні та методологічні засади ринкової трансформації промислового комплексу регіону. Обгрунтовано новий підхід до класифікації мезорівнів у теорії мезоекономіки. Запропоновано парадигму розвитку ринкових процесів за умов трансформації регіонів "структура регіонального ринку - поведінка - результативність", яка є аналітичною побудовою, спрямованою на з'ясування взаємодії суб'єктів промислового комплексу. Обгрунтовано доцільність використання маркетингу взаємодії як найважливішої складової регіонального маркетингу - сучасної концепції розвитку регіонального промислового комплексу. Запропоновано модель регіонального наукоємного промислово-технічного комплексу як управлінське нововведення за умов реалізації регіональних програм інноваційного розвитку. Обгрунтовано необхідність формування нових виробничих структур за умов реформування господарського механізму промислового комплексу регіону. Обгрунтовано певні концепції, а саме: взаємодії менеджменту та маркетингу у рамках ринкової трансформації; маркетинг-логістичного управління у процесі синтезу підсистеми менеджменту та маркетингу, інформаційного процесу маркетингового управлінського рішення за умов трансформації економіки регіонів. Сформульовано методологічні засади антикризового маркетингу з використанням запропонованих методик оцінювання цінності інформації та невизначеності й ризику за умов розробки стратегії та тактики суб'єктів регіонального промислового комплексу. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)683.0 + У9(4УКР)300 + Шифр НБУВ: РА356114
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|