![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124041293<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Коробова І.В. Розвиток дивергентного мислення учнів основної школи у навчанні фізики : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Коробова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.На основі аналізу результатів психолого-педагогічних досліджень визначено структурні компоненти даного типу мислення та показники їх вимірювання. Порівняно вікові особливості розвитку дивергентного мислення на різних вікових етапах розвитку особистості. Розкрито психолого-педагогічні умови стимулювання дивергентного мислення учнів на уроках фізики. Подано та практично підтверджено науково обгрунтовану методику розвитку дивергентного мислення учнів у навчанні з фізики, що охоплює систему роботи вчителя фізики, систему фізичних завдань для учнів та систему принципів взаємодії учителя й учнів. Запропоновано методику діагностики дивергентного мислення учнів на фізичному матеріалі, за допомогою якої підтверджено ефективність розробленої системи прийомів і завдань з метою розвитку даного типу мислення. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-3,022 Шифр НБУВ: РА310520 Пошук видання у каталогах НБУВ
Географічні рубрики:
|
|
|