| Марченко Г.В. Розвиток екологічної освіти в середніх школах Великої Британії у другій половині XX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Марченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 23 с. — укp.Досліджено історичні умови виникнення і розвитку екологічної освіти в середніх школах Великої Британії, філософсько-світоглядні, природничо-наукові, соціально-культурні, теоретико-регулятивні та психолого-педагогічні засади формування цілісної, логічно організованої системи взаємодії природи та суспільства, яка грунтується на загальнолюдських і національних цінностях, на принципах гуманізації, цілісності, неперервності, міждисциплінарності, культуровідповідності, екоцентризму. Розкрито найважливіші підходи щодо відбору та конструювання змісту і педагогічних технологій екологічної освіти в середніх школах країни, що зумовлені етнопсихологічними та культурно-історичними надбаннями британців, узагальнено досвід організації позаурочної та позашкільної природоохоронної діяльності школярів. Відзначено роль громадських організацій у формуванні екологічної культури школярів. Визначено основні тенденції розвитку екологічної освіти в середніх школах Великої Британії. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4ВЕЛ)2-3,022 + Шифр НБУВ: РА328832
Рубрики:
Географічні рубрики:
|