Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124041417<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Бучацька І.О. 
Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.О. Бучацька ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Розглянуто актуальні проблеми теоретичних, методологічних та організаційних аспектів інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств. Обгрунтовано сутність і значення інформаційних процесів у торговельних підприємствах, орієнтованих на концепцію маркетингу. Визначено роль маркетингової інформації та сучасних інформаційних технологій у вдосконаленні маркетингової діяльності підприємств шляхом створення маркетингової інформаційної системи. Висвітлено складові системи, підходи до її створення. Розроблено методику побудови маркетингової інформаційної системи торговельного підприємства на підставі дослідження руху інформаційних потоків у процесі здійснення функцій маркетингу та оцінки якості інформаційного забезпечення. Створено комплекс маркетингових задач торговельних підприємств і розроблено алгоритми їх вирішення. Запропоновано автоматизовану програму оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства з урахуванням ефективного функціонування маркетингової інформаційної системи підприємства.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,021
Шифр НБУВ: РА311685 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського