Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124041417<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Бучацька І.О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.О. Бучацька ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.Розглянуто актуальні проблеми теоретичних, методологічних та організаційних аспектів інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств. Обгрунтовано сутність і значення інформаційних процесів у торговельних підприємствах, орієнтованих на концепцію маркетингу. Визначено роль маркетингової інформації та сучасних інформаційних технологій у вдосконаленні маркетингової діяльності підприємств шляхом створення маркетингової інформаційної системи. Висвітлено складові системи, підходи до її створення. Розроблено методику побудови маркетингової інформаційної системи торговельного підприємства на підставі дослідження руху інформаційних потоків у процесі здійснення функцій маркетингу та оцінки якості інформаційного забезпечення. Створено комплекс маркетингових задач торговельних підприємств і розроблено алгоритми їх вирішення. Запропоновано автоматизовану програму оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства з урахуванням ефективного функціонування маркетингової інформаційної системи підприємства. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,021 Шифр НБУВ: РА311685 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|