| Муковіз В.С. Розвиток маркетингових кооперативів в овочівництві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.С. Муковіз ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2006. — 21 с. — укp.Розглянуто теоретико-методологічні та прикладні засади формування та розвитку маркетингових обслуговуючих кооперативів в овочівництві. Узагальнено економічні функції маркетингових кооперативів, які вони виконують на ринку овочевої продукції. Здійснено дослідження процесів становлення та розвитку обслуговуючих маркетингових кооперативів сільськогосподарських товаровиробників України. Проаналізовано розвиток кооперативних підприємств маркетингового типу в зарубіжних країнах, обгрунтовано економічну ефективність їх діяльності у процесі обслуговування членів об'єднань даного типу. Запропоновано перспективну організаційну структуру сільськогосподарського маркетингового кооперативу, яка дає можливість сільгоспвиробникам економити витрати на маркетинг вирощеної продукції та придбанні матеріальних цінностей для її виробництва, дозволяє формувати значні обсяги овочів і виходити на внутрішні та зовнішні ринки, контролювати ціноутворення в овочевому підкомплексі. Наведено пропозиції щодо участі маркетингових кооперативів в інтеграційних процесах, а саме: в роботі регіональних овочевих ринків, диверсифікації з розширення діяльності з надання послуг особистим селянським господарствам. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.81-211.1 + У9(4УКР)325.153.2 + Шифр НБУВ: РА348277
Рубрики:
Географічні рубрики:
|