![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124041487<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Данніков О.В. Розвиток маркетингу страхових послуг : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Данніков ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 19 с. — укp.Розглянуто питання використання концепції маркетингу в процесі розвитку вітчизняного страхового ринку. Визначено передумови виникнення потреби в страхових послугах. Обгрунтовано науково-методичні заходи щодо розвитку страхування в Україні з застосуванням маркетингових заходів для взаємодії суб'єктів страхової діяльності на основі взаємовигідних партнерських відносин. Проведено дослідження теорії страхового маркетингу, специфіки реалізації його принципів та інструментів. Наведено оцінку сучасного стану страхування в Україні за критеріями його ефективності (загальності, повноти та реальності). Виявлено фактори, що стримують його розвиток страхування та запропоновано заходи, спрямовані на його перетворення у реальний чинник стабільності та збалансованості економіки. Визначено складові комплексу страхового маркетингу та напрямки розвитку його структури. Запропоновано бізнес-модель взаємодії страхової компанії, банківської установи та клієнтів. Створено методику інтегрування непрямих продажів у пакети страхових послуг. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.7-211.1 + Шифр НБУВ: РА334705
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|