![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124041490<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Штуль В.П. Розвиток матеріально-технічної бази вищих навчальних закладів за концепцією маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.П. Штуль ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 20 с. — укp.Розглянуто питання розвитку матеріально-технічної бази (МТБ) вищих навчальних закладів у контексті маркетингу освітніх послуг. Розкрито сутність і наведено класифікацію МТБ, визначено специфіку освітньої послуги, охарактеризовано процес її формування й обгрунтовано методику моніторингу та підвищення якості. Наведено оцінку регуляторних заходів розвитку освітніх послуг. Показано роль діагностично-прогностичних функцій ВНЗ, розраховано прогнози окремих показників. Проведено аналіз МТБ та розроблено рекомендації щодо адаптації апарату управління ВНЗ до умов ринку, обгрунтовано необхідність організації у системі МОН України НДІ маркетингу. Запропоновано способи поліпшення комунікаційно-інформаційної діяльності та удосконалення МТБ ВНЗ з урахуванням вимог державних будівельних норм, Болонської декларації та потреб споживачів освітніх послуг. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к 94 + Шифр НБУВ: РА341291
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|