Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124041635<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шумська Г.М. 
Розвиток організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г.М. Шумська ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичних досліджень і методичного забезпечення розвитку організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах. Обгрунтовано доцільність використання принципів інноваційності, пріоритетності, оперативності й інформаційного забезпечення з метою удосконалення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства. Встановлено порядок визначення та оцінки латентних факторів, які впливають на організацію та розвиток маркетингової діяльності промислових підприємств. Удосконалено класифікацію функцій організаційних структур маркетингу на підставі введення нових класифікаційних ознак і виділення нових функцій за існуючими ознаками класифікації. Запропоновано методичний підхід щодо вибору раціональної організаційної структури маркетингу за допомогою функціонально-вартісного аналізу маркетингових підрозділів на промислових підприємствах. Розроблено методичний підхід щодо вибору форм кадрового забезпечення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах на підставі створення його матриці. З метою адаптації маркетингових функцій до динамічного зовнішнього середовища промислового підприємства обгрунтовано доцільність введення до його організаційної структури управління "групи кадрового моніторингу".

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА356494


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського