Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124041701<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Ситник Н.С. 
Розвиток послуг розосередженим контингентам споживачів в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / Н.С. Ситник ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. — Л., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Визначено категорію "розосереджені контингенти споживачів" і сформульовано її дефініцію. Здійснено класифікацію розосереджених контингентів споживачів, обгрунтовано необхідність виділення категорій: територіально (фізично), сегментаційно та тимчасово розосереджений контингент. Запропоновано та піддано верифікації показник - індекс розосередженості споживачів, виявлено існування оберненої залежності між ними та інтенсивністю споживачів послуг. Здійснено класифікацію послуг залежно від чотирьох ознак (можливості роздрібнення щодо споживачів, необхідності спеціальних умов у місцях реалізації та безпосереднього контакту зі споживачем у процесі створення й одержання ним послуги. Виділено шість категорій послуг з відповідною диференціацією напрямів розвитку. Обгрунтовано доцільність застосування віртуальних бізнес-технологій в обслуговуванні розосереджених контингентів споживачів, запропоновано варіанти віртуального наближення продавців і споживачів послуг, визначено пріоритетні напрями застосування віртуальних засобів здійснення бізнес-процесів залежно від категорій розосереджених контингентів. Удосконалено методичний підхід до оцінки інвестиційної привабливості діяльності з надання послуг розосередженим контингентам споживачів на базі розрахунку індексів інвестиційної привабливості послуг та їх класифікації залежно від співвідношення фактичного та бажаного рівня розосередженості місць їх надання. Розвинуто узагальнення щодо тенденції зміни обсягів реалізації послуг у розрахунку на душу населення у взаємозв'язку з рівнем його розосередженості, специфічними рисами ринкового механізму обслуговування розосереджених контингентів споживачів, урахування яких дає змогу цілеспрямовано формувати стратегію діяльності підприємств сфери послуг, серед клієнтів яких є такі контингенти.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)490-361 +
Шифр НБУВ: РА334401


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського