Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124041889<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Растригіна А.М. 
Розвиток теорії вільного виховання у вітчизняній і зарубіжній педагогіці кінця XIX - першої половини XX століття : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / А.М. Растригіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 41 с. — укp.

Науково обгрунтовано концепцію педагогіки свободи як особливого напряму гуманістичної педагогіки, що базується на інваріантних принципах вільного виховання, аспектом вивчення даної науки є теоретичні та практичні засади розвитку внутрішньої свободи особистості, її суб'єктності, самосвідомості, здатності до свідомого та відповідального самовизначення, самостійного вибору та реалізації власного життєвого шляху. На підставі узагальнення ідей вільного виховання виділено систему інваріантних принципів, які складають концептуальну основу педагогіки свободи, розроблено параметричну модель типів виховного середовища, в якій локалізовано педагогічні позиції провідних представників теорії вільного виховання. У контексті педагогіки свободи розроблено модель виховного простору вільного самовизначення особистості, описано її компоненти (просторово-предметний, соціально-психологічний, організаційно-педагогічний) та умов ефективної реалізації. Розширено та уточнено наукові уявлення про внутрішню свободу як мету виховання особистості, доведено можливість ефективного застосування найголовніших принципів даної науки в сучасних виховних системах.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)52-28 + Ч33(4УКР)52-2 +
Шифр НБУВ: РА331906


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського