| Прокопова О.С. Система професійного самовдосконалення вчителя хімії середньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.С. Прокопова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено системну модель професійного самовдосконалення вчителя хімії, яка включає блоки: особистісних регуляторів діяльності, структурно-функціональних компонентів регуляції діяльності та результативний блок. Доведено, що ефективність професійного самовдосконалення вчителя визначається особистісними факторами: мотивація досягнення, самооцінка, рівень комунікативних і організаційних здібностей, які зумовлюють рівень професійної самореалізації та залежить від сформованості вмінь і навичок самоосвіти та самовиховання. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р(4УКР)8 + Шифр НБУВ: РА322917
Географічні рубрики:
|