![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124046229<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Голофаєва І.П. Соціально-економічні аспекти маркетингової діяльності промислових підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.П. Голофаєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 19 с. — укp.Досліджено теоретичні та методичні проблеми посилення соціально-економічної спрямованості управління маркетинговою діяльністю виробничих підприємств. Проаналізовано зв'язок підприємництва та маркетингу, узагальнено еволюцію теорії та практики соціально-економічної спрямованості маркетингової діяльності. Обгрунтовано необхідність використання конкурентоспроможності підприємства як критерію результативності управління його маркетинговою діяльністю. Розкрито роль і структуру потенціалу маркетингової діяльності підприємства, розроблено новий метод діагностики її результативності та удосконалено організаційне забезпечення. Обгрунтовано необхідність широкого впровадження маркетингу в управління діяльністю соціально-економічних систем різного рівня. Викладено методичні підходи щодо активізації соціальної спрямованості маркетингової діяльності, напрямів і способів розвитку її інформаційного забезпечення на рівні підприємства та держави. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 + Шифр НБУВ: РА340688
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|