Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124046229<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Голофаєва І.П. 
Соціально-економічні аспекти маркетингової діяльності промислових підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.П. Голофаєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні проблеми посилення соціально-економічної спрямованості управління маркетинговою діяльністю виробничих підприємств. Проаналізовано зв'язок підприємництва та маркетингу, узагальнено еволюцію теорії та практики соціально-економічної спрямованості маркетингової діяльності. Обгрунтовано необхідність використання конкурентоспроможності підприємства як критерію результативності управління його маркетинговою діяльністю. Розкрито роль і структуру потенціалу маркетингової діяльності підприємства, розроблено новий метод діагностики її результативності та удосконалено організаційне забезпечення. Обгрунтовано необхідність широкого впровадження маркетингу в управління діяльністю соціально-економічних систем різного рівня. Викладено методичні підходи щодо активізації соціальної спрямованості маркетингової діяльності, напрямів і способів розвитку її інформаційного забезпечення на рівні підприємства та держави.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА340688


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського