Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124046236<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Полякова Я.О. Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Я.О. Полякова ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 19 с. — укp.Розроблено методику прогнозування приросту виручки підприємства від рекламної кампанії (РК) з урахуванням соціально-економічних закономірностей поведінки цільової аудиторії. Запропоновано методичний підхід до визначення резервів максимізації прибутку підприємства у процесі РК на підставі моделей параметричного аналізу взаємозв'язку показників обсягу попиту, загальної виручки від реалізації та загальних витрат на товар у до- та післярекламний період. Визначено оптимальну частотність рекламного звернення в управлінні рекламною діяльністю підприємства з використанням положень теорії граничної корисності в процесі проведення аналізу тенденцій взаємовпливу показників "виручка підприємства від РК" і "рекламні витрати". Удосконалено класифікацію зовнішніх і внутрішніх чинників рекламного процесу з урахуванням характеру участі рекламодавця в їх регулюванні. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Шифр НБУВ: РА328559
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|