![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124046309<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мельник Л.П. Соціально-педагогічні умови інтегративної виховної діяльності зі школярами у різновікових колективах : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.П. Мельник ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с.: рис. — укp.Проаналізовано стан проблеми формування особистості в мікросоціумі на базі інтеграції зусиль усіх учасників цілісного педагогічного процесу на підставі філософської, психологічної, педагогічної та методичної літератури. Теоретично обгрунтовано та визначено суть поняття "цілісний педагогічний процес", виявлено систему діалектично взаємозалежних його принципів, призначену для користування соціально-педагогічними працівниками у процесі зазначеної роботи зі школярами у різновікових колективах. Теоретично розроблено модель інтегративного виховання особистості в даному колективі. Визначено соціально-педагогічні умови реалізації інтегративної виховної діяльності. Розроблено методичні рекомендації для роботи соціально-педагогічних працівників щодо інтеграції виховних сил школи та мікрорайону (мікросоціуму) у єдиному різновіковому колективі. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331 + Ч312 + Шифр НБУВ: РА328645
Рубрики:
|
|
|