Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124046340<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Котуков О.А. 
Соціально-політичний маркетинг як один з механізмів раціональної взаємодії органів державного управління з населенням : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.07 / О.А. Котуков ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми оптимізації взаємодії в аспекті влада -народ в сучасній Україні. Розроблено концепцію соціально-політичного маркетингу як механізму раціоналізації соціально-політичних дій органів державного управління за умов трансформації українського суспільства. Доведено, що одним з головних чинників раціоналізації діяльності управлінських структур може стати застосування маркетингових методів і процедур у діяльності органів державної виконавчої влади. Визначено особливості соціальної свідомості представників органів державного управління в сучасній Україні, а також їх домінантні характеристики. Обгрунтовано соціологічну оцінку стану та перспектив взаємодії місцевих органів державного управління з населенням відповідних територій у сучасній Україні, зважаючи на виконання функції надання населенню соціальних послуг.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641
Шифр НБУВ: РА318980 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського