![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124046340<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Котуков О.А. Соціально-політичний маркетинг як один з механізмів раціональної взаємодії органів державного управління з населенням : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.07 / О.А. Котуков ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 20 с. — укp.Досліджено проблеми оптимізації взаємодії в аспекті влада -народ в сучасній Україні. Розроблено концепцію соціально-політичного маркетингу як механізму раціоналізації соціально-політичних дій органів державного управління за умов трансформації українського суспільства. Доведено, що одним з головних чинників раціоналізації діяльності управлінських структур може стати застосування маркетингових методів і процедур у діяльності органів державної виконавчої влади. Визначено особливості соціальної свідомості представників органів державного управління в сучасній Україні, а також їх домінантні характеристики. Обгрунтовано соціологічну оцінку стану та перспектив взаємодії місцевих органів державного управління з населенням відповідних територій у сучасній Україні, зважаючи на виконання функції надання населенню соціальних послуг. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641 Шифр НБУВ: РА318980 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|