![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124046459<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гаєвська Н.В. Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.В. Гаєвська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.Розкрито суть понять "політична свідомість", "політичні рекламні повідомлення", "політична рекламна діяльність". Показано взаємозалежність перебігу та результату процесу розуміння політичної реклами від типу політичної свідомості особистості. Висвітлено механізми та психологічні особливості політичної соціалізації педагогів, робітників і студентів. Виявлено залежність процесу становлення політичної свідомості від розвитку рефлексії. У контексті предметної галузі соціальної психології здійснено структурно-функціональний аналіз явища політичної свідомості. Запропоновано систему інструментальних засобів дослідження особливостей її становлення. Розглянуто питання щодо ролі соціокультурних чинників у формуванні політичної поведінки педагогів, робітників і студентів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.03 + Ю959.4-997 + Шифр НБУВ: РА351739
Рубрики:
|
|
|